Polska- Wisła

>> poniedziałek, 14 marca 2011

Kartka otrzymana prywatnie od Madzi. W Wiśle miałem być przyjemność kilka miesięcy temu, przez co kartka bardzo mnie ucieszyła. O mojej wizycie w mieście Małysza opisywałem TUTAJ.
Wisła Głębce to południowa dzielnica miasta Wisła, położóna u zbiegu potoków Łabajowa i Głębiczka. Znajduje się tutaj końcowa stacja linii kolejowej z Goleszowa, w której przebiegu zlokalizowany jest betonowy most kolejowy, wybudowany w latach 1931-1933 nad potokiem Łabajów. Siedmioprzęsłowy wiadukt kolejowy robi duże wrażenie swoimi rozmiarami. Długość wiaduktu to 122 metry, zaś jego wysokość to 25 metrów, przez co góruje on nad doliną, nad którą przebiega.

5 komentarze:

Pasażerka 14 marca 2011 09:51  

oj, z chęcią popodziwiałabym widoki jadąc tamtędy pociągiem :)

Anna 14 marca 2011 14:11  

Przyglądając się tej pocztówce nabrałam chęci na wyjazd do Wisły i przejechanie się tą kolejką. Fantastyczne widoki!

Romanek 14 marca 2011 19:31  

Byłem tam. Bardzo przyjemne miasteczko :)

Justyna 16 marca 2011 14:42  

kurcze, ale super, chętnie bym sobie tamtędy śmignęła pociągiem :)

Beata 17 marca 2011 16:37  

Widok z pociągu musi być niesamowity:)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP