Niemcy- Hamburg

>> piątek, 18 grudnia 2009

Dziś ponownie kartka z Niemiec i ponownie z Hamburga. Ta kartka to ogromne zaskoczenie jak dla mnie. Wcale nie dlatego, że wysłała ją do mnie 6-letnia Mina; chociaż napisała kilka słów od siebie: "Hello, my name is Mina", a resztę wypisała Jej siostra. Szok polegał na tym, że Mina jest siostrą 10-letniej Lily od której kartkę dostałem ze schematem hamburskiego metra- wpis TUTAJ. Niesamowite, że w odstępie niespełna miesiąca w postcrossingu wylosowały mnie dwie siostry wysyłające pocztówki. Zupełny zbieg okoliczności i dlatego ta kartka sprawiła mi ogromną radość. Chociaż przedstawiony na niej komisariat policji wcale mnie nie zachwycił. "Davidwache" to ponoć  najsłynniejszy komisariat policji w Niemczech, ale nie wiem dlaczego właśnie ten, i  czym szczególnym zasłużył się.



9 komentarze:

Cleo-inspire 18 grudnia 2009 10:59  

Uwielbiam nocne ujecia, tą magię kolorów i palete barw, których za dnia nie da sie ująć. Bardzo ładny obrazek.

Klaudyna Maciąg 18 grudnia 2009 12:34  

Niesamowity zbieg okoliczności :)

Mnie się kartka podoba, lubię nocne widoki.

Klaudyna Maciąg 18 grudnia 2009 13:38  

Futbolowa 10 lat w piłkę grała, dopóki jej nie złapała kontuzja achillesa :( To się nie ma co dziwić, że piłki hoduje :D :D

Ostra Papryczka 18 grudnia 2009 13:48  

Super pocztówka. Zawsze podobały mi się takie z rozmazanymi światłami samochodów. Odnosi się wtedy wrażenie, że przed chwilą coś właśnie tam przejechało, takie złudzenie ruchu.

Monia. 18 grudnia 2009 14:05  

ale masz szczęście do tych kartek z Niemiec ;-) a ten 'street view' jest świetny. klimatyczny taki ;-)

Anonimowy 18 grudnia 2009 17:14  

lubię takie nightview:)

Spellbound 18 grudnia 2009 19:55  

Nie wiem czemu ale mi przypomina Olsztyn ;P

karlotta 18 grudnia 2009 22:35  

Też lubię takie nocne kartki, na których jakby uchwiciło się ruch. A co do zbiegów okoliczności - z moją siostrą w odstępie 10 dni wylosowałyśmy tę samą dziewczynę z Finlandii

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP