Chiny- Nanjing

>> poniedziałek, 21 grudnia 2009

Nanjing jest jednym z bardziej przyciągających, większych miast Chin. Leży ono na południowym brzegu rzeki Yangtze i blisko Wielkiego Kanału, który uczynił z tego miejsca ośrodek transportu. Według historii, dziesięć dynastii ustanowiło sobie stolicę w tym mieście. Stąd mówi się o "Stolicy Dziesięciu Dynastii". Niestety póki co nie przyciągnie mnie niczym szczególnym bo nadawca kartki mnie nie zachęcił wysyłając taką a nie inną. To nic innego jak pocztówka będąca jednocześnie jakąś wejściówką, gdyż posiada kupon do odcięcia. Jak się domyślam na Chiński Festiwal o którym wspomina nadawca. Ale nie wiem festiwal czego, bo o tym już nie wspomniał:(  A ten tygrys (również mogę się tylko domyślać) to przez to że 2010 rok jest rokiem tygrysa w Chinach.



9 komentarze:

Orlica 21 grudnia 2009 09:14  

Też mam chyba 2 chińskie kartki z czymś takim do odcięcia, nie wydaje mi się, żeby były to wejściówki, ale też nie wiem, czemu ma to służyć. ;)
Za to ta kartka jest dla mnie naprawdę boska - uwielbiam ich sztukę i ubóstwiam dzikie koty ^^

Unknown 21 grudnia 2009 09:39  

Nie potrafisz docenić przesyłki. Facet ewidentnie wysłał Ci wejściówkę na festiwal, którą pewnie musiał kupić u koników. W podtekście - czeka na Ciebie z niecierpliwością :) Jedź!

Petitek79 21 grudnia 2009 09:45  

Hehe, dobre greyboy! Gdybym to jeszcze wiedział co to za festiwal, w ciemno to nie będę jechać.

Anonimowy 21 grudnia 2009 13:58  

wiecie co? ja też dostałam taką (noworoczną pocztówkę chińską) właśnie z takim czymś do oderwania. o co cho?

Orlica 21 grudnia 2009 14:55  

Kurczę, wracam ciągle na tego bloga i napatrzeć się nie mogę, ta kartka mnie naprawdę zachwyca...
A co do tych elementów do odcięcia to może coś takiego pamiątkowego, co może sobie zachować wysyłający? Na dwóch chińskich kartach to mam, a na dwóch pozostałych widać ze coś było odrywane, na jednej jest nawet ślad perforacji.

Cleo-inspire 21 grudnia 2009 20:25  

Petitku wyslij mu kartke z zapytaniem ;)

karlotta 21 grudnia 2009 23:11  

Przyczajony tygrys...teraz trzeba czekać na ukrytego smoka :DDDD. Świetna kartka, teraz pozostaje tylko wyjaśnić zagadkę, o co chodzi z tą częścią do urywania.

rainbows 22 grudnia 2009 00:16  

świetna jest ta kartka :D

Petitek79 22 grudnia 2009 07:08  

Dodam tylko, że kupon do oderwania ma swój nadrukowany numer i serię- tak, jakby wszystkie takie kartki były opatrzone właśnie indywidualnym, niepowtarzalnym numerem.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP