Holandia- Nijmegen

>> czwartek, 17 grudnia 2009

Przyszła do mnie kartka z Holnadii, która długo była zagadką dla mnie. Wysłana z miejscowości Nijmegen- najstarszego miasta Holandii, które w 2003 roku obchodziło 2000 lat istnienia. Chętnie bym zobaczył chociaż na kartce jak te miasto wygląda. Ale widać ktoś nie czytał mojego profilu tylko pewnie słał to co ma w szufladzie. I tym sposobem mam... automat do sprzedaży- w tym konkretnym przypadku chyba ceramicznych pamiątek z Holandii. Jak pisze nadawczyni, coraz częściej z takich automatów można kupić fast-foody. Dziękuję, nie skorzystam.


9 komentarze:

Anonimowy 17 grudnia 2009 09:02  

fast foody? o jeju. nie wyobrażam sobie, że wyskakuje mi jakiś hamburger z auomatu, bądź frytki sypią się do pojemnika :D
a kartka? hm... pamiątki fajne, ale fajniej byłoby wysłać widok miasta, skoro takie stare, to na pewno ma wiele do pokazania. ;)

Cleo-inspire 17 grudnia 2009 10:17  

Ale spojrz na to z innej strony - same symbole kojarzoce sie z Holandią :) Nie mysl o fast-fudach i wyda Ci sie piekna...haha

Orlica 17 grudnia 2009 10:34  

Hmmm, no kartka jest zdecydowanie... inna. Nie wpadłabym na to, że jest to automat ;)

justys1358 17 grudnia 2009 11:52  

Niewiem czemu, a mi sie nawet podoba:)

Spellbound 17 grudnia 2009 13:25  

Ach te holenderskie kartki aka kolaże ;P

rainbows 17 grudnia 2009 14:56  

też nie wpadłabym na to,ze jest to automat xD
taka jest dosyć..hmm oryginalna ;P

karlotta 17 grudnia 2009 23:46  

rzeczywiście trudno się spodziewać patrząc na tą kartkę, że to automat do pamiątek. Niedługo wszystko będzie można kupić z automatów, oby nie dzieci :p

Klaudyna Maciąg 18 grudnia 2009 00:50  

A mnie się podoba :)
Szkoda tylko, że ktoś nie zwraca uwagi na profil drugiej osoby...

Tasha Wroclaw 23 grudnia 2009 09:33  

Nie wpadłabym na to, że to automat. Ale mnie się podoba, bardzo oryginalna.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP