Rosja- Jekaterynburg

>> piątek, 29 kwietnia 2011

Jekaterynburg to miasto w azjatyckiej części Rosji położone pod stokami Uralu, nad rzeką Iset. W latach 1924-1991 nosiło nazwę Swierdłowsk na cześć Jakowa Swierdłowa. Jest czwartym pod względem ludności miastem Rosji. Miasto zostało założone w 1723 r. na cześć żony cara Piotra I Wielkiego, Katarzyny I. Najbardziej znaną osobą urodzoną w Jekaterynburgu był Borys Jelcyn.
Kartka raczej nie jest z tego miasta. Pokazuje uciekający pociąg. Do tego obrazka praktycznie można samemu dopisać własną historię.


6 komentarze:

Pasażerka 29 kwietnia 2011 09:28  

fantastyczna kartka, taka tajemnicza. nasuwają mi się na myśl historie uciekinierów z radzieckich gułagów...

Cleo-inspire 29 kwietnia 2011 10:37  

Jaki fajny, tajemniczy stary klimat. Super.

Maxus 29 kwietnia 2011 17:47  

Jak ona mi się podoba. ^^

Unknown 29 kwietnia 2011 21:43  

No proszę, zajrzałam i co? Też jestem z Wielkopolski, też jeżdżę do Kórnika na święto magnolii, która w tym dniu nie ma już kwiatów, znam miejsca o których piszesz i mam rodzinę pod Uralem :-)
Zostaję.

Anonimowy 4 maja 2011 19:58  

Niesamowita kartka... aczkolwiek az przechodza ciarki... brr, tajemnicza;)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP