Kanada- Toronto

>> piątek, 26 marca 2010

Doczekał się swojej pierwszej kartki z Kanady.  Toronto to największe miasto Kanday a jednocześnie najbardziej wieloetniczne miasto świata, zamieszkałe przez ponad 150 grup etnicznych. Ponad 50% obecnych mieszkańców Toronto jest imigrantami, co daje miastu drugie miejsce na świecie co do ich liczby po Miami. Na kartce panorama centrum miasta z CN Tower (Canada's National Tower)- do niedawna najwyższa wolnostojąca budowla na świecie o wysokości 553,33 metry. Działa jako wieża telewizyjna, ma ogólnodostępne tarasy widokowe, obrotową restaurację i kompleks rozrywkowy. W pogodny dzień ze szczytu można dostrzec wodospad Niagara oraz Stany Zjednoczone po drugiej stronie jeziora Ontario.

4 komentarze:

Unknown 26 marca 2010 10:34  

typowa amerykańska karteczka, co oni mają z tymi nazwami miast na kartkach, im większe tym lepsze...

Magda 26 marca 2010 17:28  

Zgadzam się, że napis mógłby byc nieco subtelniejszy, ale sama pocztówka mi się podoba i nie mam jeszcze żadnej z Kanady.

Anonimowy 26 marca 2010 18:59  

mam kilka kanadyjskich, niemniej jednak nawet z tym napisem mi się podoba. fajne ujęcie architektury:)

Klaudyna Maciąg 27 marca 2010 00:30  

Pierwsze słowo, jakie przyszło mi na myśl, to 'typowa'. Ale bynajmniej nie jest to nic złego, naprawdę ta kartka mi się podoba :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP