Polska- Warszawa

>> czwartek, 25 marca 2010

Kartka otrzymana z Warszawskiego Zlotu Postcrosserów 20 marca 2010. Na kartce ujęcie tej piękniejszej strony naszej stolicy. Zabytki, historia, amosfera, a przede wszystkim spokój z dala od stolicznego ruchu kołowego. Korki, zapchane ulice i brak obwodnic miasta są zmorą Warszawy. Na szczęście na kartce Plac Zamkowy który usadowił się nad Trasą WZ i w sąsiedztwie Trasy Łazienkowskiej. Ponadto Barbakan który za młodu był dla mnie zawsze słowną zagadką co to takiego. A także urokliwy Rynek Stargo Miasta oraz Nowego Miasta. Na tym drugim niestety nie miałem okazji być. W dawnych czasach punktami obowiązkowymi był jeszcze Pałac Kultury, Łazienki i Wilanów. Ale na pewno dziś Warszawa ma sobą jeszcze więcej do zaoferowania.


5 komentarze:

Cleo-inspire 25 marca 2010 12:41  

Prosze prosze. Dwie identyczne pocztówki na dwóch blogach. Twoim i Genka - a wyglądają inaczej. Przyznaj sie, grzebałes w kolorkach ;)

ps. Ja dziś także otrzymałam piękną Warszawę :)

Petitek79 25 marca 2010 13:17  

Może kwestia naświetlenia przy zdjęciu. Nie mam skanera, więc kartki fotkuję

Anonimowy 25 marca 2010 16:34  

coś pięknego:)

Magda 26 marca 2010 17:31  

Ja często wysyłam podobna kartkę-też 4 widoczki z Warszawy i zwykle są same słowa zachwytu:) Warszawa jest piękna!

justys1358 28 marca 2010 16:11  

Ze tez nie udało mi się kupic tak pieknych kartek jak byłam w Wawie.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP