Polska- Tatrzański Park Narodowy

>> środa, 16 grudnia 2009

Pierwsza kartka wylosowana z mojego pudełka z archiwalnymi kartkami i od razu z Polski. Kartkę otrzymałem od Renaty, która długi weekend majowy odpoczywała w Tatrach. Widokówka ukazująca florę i faunę Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz mało znane szczyty: Zamarła Turnia (2179 m.n.p.m.) i Kozie Czuby (2263 m.n.p.m.). A może tylko mało znane dla mnie? W tatrach byłem raz i to prawie 20lat temu więc niewiele pamiętam. Mam ogromną chęć tam pojechać ale przerażają mnie ogromne tłumy turystów które szturmują Zakopane i tatrzańskie szlaki. Na pewno piękno Tatr powala, ale dojechać tam, a później swobodnie poruszać... to chyba nie na moje nerwy.


9 komentarze:

Orlica 16 grudnia 2009 15:02  

Ech, ja nigdy nie byłam w Tatrach, m.in. z tego względu co Ty. Jednak to obowiązek każdego Polaka, żeby w końcu trafić i w tamte góry ;) Tymczasem jestem zakochana w Górach Stołowych i Orlickich, Karkonoszach, Kotlinie Kłodzkiej...

Anonimowy 16 grudnia 2009 15:09  

e tam, nie jest tak źle.
a jak chcesz odpocząć, to dzikie Bieszczady! :)

Spellbound 16 grudnia 2009 15:33  

Tatry i tylko Tatry :D Swoją drogą też mam taką kartkę i niedługo zostanie ona wysłana do kogoś z jakiegoś państwa równinnego ;P

Mad 16 grudnia 2009 15:34  

Trzeba jechać poza sezonem... Najgorszy czas to wakacje i okolice sylwestra. A ja polecam obejrzeć Tatry od strony słowackiej- przepiękne!

Cleo-inspire 16 grudnia 2009 23:28  

Bardzo fajna kartka z wyeksponowanymi zwierzakami :)

karlotta 17 grudnia 2009 00:03  

W Tatrach była raz na obowiązkowych ćwiczeniach na studiach i zrobiły na mnie duże wrażenie. W trasę ruszaliśmy już po 7 rano, więc gdy my schodziliśmy z gór, wszyscy szli w odwrotnym kierunku :)

Klaudyna Maciąg 17 grudnia 2009 00:53  

Nie przepadam za górami, ale doceniam ich piękno.

Misiek w prawym rogu jest cudowny! :D

Petitek79 17 grudnia 2009 07:56  

Orlica, ja również jestem zafascynowany urokiem okolic Kotliny Kłodzkiej:)
A w Tatry mam nadzieję jeszcze kiedyś pojadę. A może i w Bieszczady dotrę?

Anonimowy 17 grudnia 2009 09:04  

Mad ma rację, co do Tatr słowackich. oj tak! :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP