Białoruś- Brześć

>> wtorek, 15 grudnia 2009

Tym razem kartka z Brześcia, które jest miastem granicznym między Polską a Białorusią. Nawet nie sądziłem, że jest to tak duże miasto, liczące ponad 300tys. mieszkańców, duży ośrodek przemysłowy z ważnymi węzłami transportowymi, lotniskiem, portem rzecznym i uczelniami wyższymi. Oczywiście z racji położenia- ważny ośrodek kultury polskiej na Białorusi.
Pocztówka z serii: "Kościoły Brześcia" ukazuje piękną Cerkiew Wskrzeszenia zbudowaną na cześć ofiar II Wojny Światowej. Jest największą świątynią na Białorusi. Nadawca ponadto napisał miłe życzenia abym trzymał się na baczności, bo w jego kraju panuje epidemia świńskiej grypy:) Mam nadzieję, że nie przywędrowała na pocztówce ;-)



4 komentarze:

Anonimowy 15 grudnia 2009 10:57  

ja czasami też jestem zaskoczona czymś, gdy dostaję pocztówkę z miejsca, o którym miałam całkowicie inne wyobrażenie. i dlatego lubię postcrossing. tak jak podróże, w pewny sposób kształci i poszerza horyzonty, jakby na to nie patrzeć. :-)

Orlica 15 grudnia 2009 13:29  

Plac Czerwony w kategorii "Bajka" przegrywa z tym widokiem. Wieże wyłaniające się zza drzew kojarzą mi się od razu z baśniowymi klimatami ;)

Cleo-inspire 15 grudnia 2009 21:04  

Ale ona sliczna - taka minimalistyczna w pozytywnym znaczeniu :)

karlotta 15 grudnia 2009 23:42  

Wspaniała kartka, z głębią

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP