Postcrossing

>> środa, 18 listopada 2009

Z dnia 27 lipca 2009
O postcrossing'u dowiedziałem się z jednego z blogów. Bardzo ciekawy projekt. A polega głównie na wysyłaniu i otrzymywaniu kartek pocztowych od ludzi z całego świata. Po zarejestrowaniu się na stronie www.postcrossing.com należy wysłać kartki do przypadkowo wylosowanych osób. Jeśli te osoby otrzymają od Ciebie kartkę i zarejestrują ją, wówczas ktoś inny może wylosować Ciebie i wysłać Tobie pocztówkę. Zawsze jest to niespodzianka i nie wiesz kto i skąd do Ciebie napisze. Możesz poprosić o konkretne pocztówki, np. ze zwierzętami, sławnymi ludźmi, kwiatami, przyrodą lub po prostu z widokami z miasta nadawcy lub czymkolwiek co tylko zechcesz. Oczywiście i tak to co przyjdzie pocztą do Ciebie jest jedną wielką niespodzianką.

Kilkanaście dni temu zarejestrowałem się, wysłałem już 7 kartek i czekam aż ktoś do mnie napisze. Ja w swoim profilu poprosiłem o pocztówki z widokami miejsc z których dana kartka jest wysyłana. Świetny sposób na poznawanie świata i niekiedy takich zakątków o jakich nawet nigdy nie słyszeliśmy. To mój nowy sposób na wirtualne podróże. Mam nadzieję poczytać coś więcej o każdym miejscu z kartek jeśli mnie tylko zainteresuje. A co ciekawsze będę zamieszczać na tym blogu:)

0 komentarze:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP