Kotlina Kłodzka

>> środa, 18 listopada 2009

Z dnia 28 lipca 2009 
Przedwczoraj wróciłem do domu po kilku dniach urlopu. Tym razem był to bardzo szczególny wyjazd dla mnie z wielu powodów. Mianowicie byłem w Kotlinie Kłodzkiej. Miejsce które darzę ogromną sympatią ze względu na różnorodność jaką ma do zaprezentowania Ziemia Kłodzka. Jest to obszar bardzo atrakcyjny turystycznie- można tutaj znaleźć wiele wspaniałych krajobrazów i unikatowych w skali europejskiej miejsc np. Góry Stołowe. Region ten słynie z urokliwych górskich miasteczek, czystego powietrza, szlaków turystycznych i leczniczej wody mineralnej - miedzy innymi dlatego powstały tutaj liczne i słynne w całej Polsce uzdrowiska. Można odnaleźć spokój, wytchnienie i zapomnienie od codzienności.

Ale wyjazd był szczególny jeszcze z innych powodów. Mianowicie typowo w górach nie byłem bodaj od 15 lat. Więc nie ma się co dziwić że mnie tam ciągnęło. A jeszcze tym bardziej, że z żoną wspólnie nie byliśmy w górach- do tej pory to raczej jeździliśmy nad morze. No i przede wszystkim towarzyszyła nam  nasza kilkumiesięczna pociecha. I dlatego właśnie było to dla mnie ogromne przeżycie emocjonalne. W skrócie mogę powiedzieć, że wyjazd bardzo udany i jestem ogromnie szczęśliwy, że udało mi się dzielić emocje z najbliższymi. Tym bardziej, że Kotlina Kłodzka to jeden z moich ulubionych regionów kraju.

O szczególnych miejscach tego regionu pewnie nie raz napiszę. A na początek zachód słońca z okna wynajmowanego pokoju.

0 komentarze:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP