Polska- Warszawa

>> środa, 28 listopada 2012

Kartkę otrzymałem prywatnie od Beaty (Ata_). Oto symboliczne ujęcie postcrossingu. Praktycznie kartka aktualna niemal dla każdego zakątka świata, gdyż postcrossing to globalne przedsięwzięcie które daje możliwość wysyłania i dostawania pocztówek z całego świata. Statystyki strony wskazują, że ponad 356.000 uczestników z 212 krajów wysłało ponad 14,5 miliona pocztówek. Globalnie, uczestnicy wysyłają obecnie ponad 1500 pocztówek na godzinę.

A jak to wygląda u mnie? W zabawie uczestniczę już niemal 1250 dni. Moja aktywność jest raz większa, raz mniejsza. Oficjalnie wysłałem i otrzymałem 361 kartek dzięki czemu przez moje ręce przewinęły się pocztówki do i z 50 różnych krajów łącznie. Do tej zabawy dochodzą prywatne wymiany z ludźmi z całego świata, kartki otrzymane od znajomych, rodziny. Łącznie w moich zbiorach jest około 1200 pocztówek nie licząc tych kupionych przeze mnie gdyż takich akurat nie zbieram.

Jeśli ktoś lubi wysyłać pocztówki, lub chciałby dostać kartkę od kogoś z drugiego zakątka globu polecam: www.postcrossing.com

4 komentarze:

IceFlowers 28 listopada 2012 11:12  

idea postcrossingu jest wspaniała, ja kartki wysyłam od 31 dni dopiero, a dostałam juz 9 :))

werciarad 28 listopada 2012 11:48  

Wspaniała kartka:) Cudo;)

Edi 28 listopada 2012 15:26  

Cóż byśmy poczęli bez postcrossingu... A kartka cudna :)

Pasażerka 28 listopada 2012 21:06  

jak zazwyczaj za tego typu kartkami nie przepadam tak ta mi się podoba niesamowicie :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP