Anglia- Seaton

>> czwartek, 29 listopada 2012

Kartkę otrzymałem prywatnie od Kass. Seaton to miasto w Wielkiej Brytanii, w hrabstwie Devon nad Kanałem La Manche. Jest to popularna miejscowość wypoczynku letniego. Jedną z atrakcji turystycznych jest wąskotorowy tramwaj łączący Seaton z miastami Colyton i Colyford. Linia wybudowana w 1949 roku liczy około 5km długości. Trasa prowadzi wzdłuż ujścia rzeki Axe przez dwa rezerwaty przyrody. Na kartce zabytkowy tramwaj z 1970 roku mogący wziąć na pokład 41 osób.

2 komentarze:

Cleo-inspire 29 listopada 2012 10:52  

Takie stare są chyba najpiekniejsze, nawet mi się podobają. Ahhh...wciąż twierdzę, że urodziłam się za późno.

Romanek 29 listopada 2012 20:30  

Tam mają wszystko piętrowe :) Aczkolwiek nigdy żadnym transportem tego typu nie jechałem :) Hm... ponieważ nie byłem w Wielkiej Brytanii:)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP