USA- Mattoon

>> piątek, 2 lipca 2010

Kartka otrzymana z USA z Mattoon w stanie Illinois. Miasto liczy niecałe 20tys. mieszkańców. Z ciekawostek należy zaznaczyć, że w 1940 roku w okolicach miasta znaleziono złoża ropy naftowej, co doprowadziło do małego "boomu naftowego", które do dziś jest ważną gałęzią przemysłową miasteczka. Sama kartka jaką otrzymałem z USA pozostawia wiele do życzenia. Na odręcznie wyciętej tekturce ponaklejane kawałki kart do gry, domalowane jakieś kreski, wszystko posklejane motylkami. Nie wiem- może to rodzaj nowoczesnej sztuki, abstrakcji, może to niesie za sobą jakieś przesłanie. Ale jak dla mnie- najgorsza kartka jaką kiedykolwiek dostałem.


4 komentarze:

Anonimowy 2 lipca 2010 17:09  

hm... sama nie wiem co napisać. też nie byłabym zadowolona...

Magda 2 lipca 2010 20:37  

No co tu duzo gadac, tez bym sie nie cieszyla i dostalam kiedys rownie nieciekawa pocztowke!

Jak tam z nasza wymiana?

Petitek79 4 lipca 2010 08:43  

Magda, odpisałem do Ciebie. Nie dostałaś meila? Powtórze go.

Pasażerka 4 lipca 2010 15:50  

kartka również nie jest w moim typie, ale na skanie wygląda całkiem, całkiem, widywałam gorsze :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP