Polska- Suwalszczyzna

>> środa, 30 czerwca 2010

Kartka otrzymana prywatnie od Greyboy'a z Białegostoku. Widoczna na kartce Wigierska Kolej Wąskotorowa to jedna z atrakcji turystycznych regionu, powstała po odbudowaniu zabytkowej kolei leśnej. Jej szlak wiedzie przez Wigierski Park Narodowy i Puszczę Augustowską. Po drodze mija się prawdziwe rajskie widoki nad malowniczym jeziorem Wigry. Kolejka kursuje po liczącej 10 kilometrów trasie z Płociczna do miejscowości Krusznik.Czas przejazdu wynosi 2 godziny 20 minut., a Podczas przejazdu, w pociągu odtwarzany jest za pomocą radiowęzła specjalnie przygotowany tekst, zawierający podstawowe informacje dotyczące historii kolejki oraz wiadomości związane z regionem, parkiem narodowym i mijanymi na trasie obiektami.


10 komentarze:

Anonimowy 30 czerwca 2010 10:14  

bardzo sympatyczna ta kolejka:)

Anonimowy 30 czerwca 2010 11:10  

Tylko niepotrzebnie niebo wklejone. Tak kolejka jeździ głównie przez gęsty las i tak jest pięknie :)

Anonimowy 30 czerwca 2010 14:59  

Jak dla mnie to taką ciuchcię - zabawkę przypomina ;P

Aneta 30 czerwca 2010 22:26  

U nas w świętokrzyskiem również można odbyć przejażdżkę podobnym cackiem ;) I zapewniam, że widoki są cudowne ;) Świętokrzyska Kolejka Dojazdowa "CIUCHCIA EXPRES PONIDZIE" zaprasza :D

Ania 30 czerwca 2010 22:28  

Byłam, widziałam i nawet tą kolejką jechałam...bardzo wolno, ale sympatycznie.

Ania 30 czerwca 2010 22:29  

Byłam, widziałam i nawet tą kolejką jechałam...bardzo wolno, ale sympatycznie.

Magda 1 lipca 2010 14:51  
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magda 1 lipca 2010 14:53  

Mam pocztówki które mysle ze moglyby zagoscic w Twojej kolekcji. Jakby co to proszę napisz maila mag-ta@wp.pl

Pasażerka 4 lipca 2010 15:52  

zupełnie jak moja! :D

a tak poza tym przypomina mi bieszczadzką kolejkę :)

gania76 3 grudnia 2010 12:14  

My dostaliśmy podobną pocztówkę jako bilet na kolejkę :) - fajny pomysł, mój syn zbiera pocztówki, więc od razu włożył ją do swojego albumu.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP