Finlandia- Turku

>> sobota, 26 czerwca 2010

Kartka przyszła z Turku w Finlandii. Nadawca mieszkał kiedyś w Helsinkach ale wyprowadził się i obecnie widok jaki przysłał mi na kartce mieści się wokół jego miejscowości. Ładne ujęcie brzózek, ale doskonale takie drzewka znajdę także w innych rejonach globu. Kartka całkiem ładna jak na fińską, ale nie powala.


A skoro mowa o Finlandii, to od jakiegoś czasu moja córka ma takiego oto pluszaka do zabawy. Chociaż w jakiś specjalny sposób nie szaleje za tym muminkiem:

6 komentarze:

Anonimowy 26 czerwca 2010 12:00  

a ja mam małego Ryjka, ale marzę o Włoczykiju i Małej Mi ;p

Anonimowy 26 czerwca 2010 12:20  

u mnie za płotem też takie brzózki rosną :D

Spellbound 26 czerwca 2010 13:37  

Mało Turku w tym Turku ;P

Pasażerka 26 czerwca 2010 14:00  

jak na fińską kartkę to i tak naprawdę niezła, mimo że Finlandii w niej tyle co nic.

Cleo-inspire 7 lipca 2010 00:51  

Niesamowicie podoba mi się brzozowy lasek :) Przypomina mi dzieciństwo i wyprawy z Ojcem i bratem na grzyby. Fantastyczne czasy.

Petitek79 7 lipca 2010 09:34  

Oj tak Cleo, w takich brzózkach to pewnie koźlaki rosną :-)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP