USA- Cleveland

>> poniedziałek, 8 marca 2010

Zastanawiałem się często dlaczego niektórzy zbierając i kolekcjonując kartki proszą o to aby amerykańskie były przesyłane w kopertach. Do wniosku sam doszedłem po otrzymaniu kartki z Cleveland. Chodzi mi oczywiście o ten pasek z kodem z frankownicy. A kartka przedstawia Uniwersytet w Cleveland- w mieście w którym są trzy wyższe uczelnie. Cały kampus uniwersytecki to powierzchnia 2,2 km, a na jego terenie zatrudnionych jest aż 30tys. pracowników. To największy pracodawca w tym obszarze. Uczelnia udostępniona jest również turystom i rocznie zwiedza ją ponad 2,5 mln osób. Po całym kampusie zorganizowany jest specjalny wewnętrzny transport.


5 komentarze:

Anonimowy 8 marca 2010 08:22  

Petitek, ten pasek da się zdjąć. spróbuj. ja zawsze tak robię. nie uszkodzi pocztówki...

Cleo-inspire 8 marca 2010 12:54  

dokładnie, schodzi bardzo łatwo za jednym pociągnieciem ;)

justys1358 8 marca 2010 17:15  

ja zawsze odklejam ten pasek i ani razu nie uszkodził kartki

Spellbound 8 marca 2010 19:56  

No właśnie ... pasek psuje wszystko ;/

Petitek79 9 marca 2010 07:14  

Faktycznie, pasek odkleja się idealnie :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP