Polska- Ostrołęka

>> piątek, 5 marca 2010

Kartka przyszła z Ostrołęki od Emilki. Przez to miasto przejeżdżałem tylko raz i to jeszcze za czasów, kiedy było stolicą województwa. Na kartce którą otrzymałem mamy widok na Most Madalińskiego który malowniczo rozciągnął się nad moją ulubioną rzeką- Narwią. Emilia zaznaczyła, że jest to dość szczególny most i wcale nie ma się co dziwić. Wzorowany jest na starych konstrukcjach mostów na linii kolejowej Bombaj-Kalkuta, ale przede wszystkim na moście Barqueta w Sewilli, zbudowanym z okazji wystawy EXPO 1992. Mogę się domyślać, że taka konstrukcja wygląda imponująco po zmroku. Ale pewnie się o tym nie przkonam gdyż z bezpośredniego źródła wiadomo mi, że oświetlenie jest niekompletne za sprawą przepalonych żarówek. Ale i tak nie zmienia to faktu, że obecnie most stał się wizytówką Ostrołęki.

8 komentarze:

Anonimowy 5 marca 2010 08:51  

ale ładnie tam jest:)

Pasażerka 5 marca 2010 11:32  

i tak wiosennie się już zrobiło dzięki tej kartce :)

Spellbound 5 marca 2010 15:47  

http://www.postcrossing.com/postcards/PL-72597

tak wygląda w nocy :D jak się dobrze przyjpatrzyc już widać luki w oświetleniu :P

Cleo-inspire 5 marca 2010 21:31  

Ło Matko. Ale to piękne.

Magda 6 marca 2010 19:19  

Ale mnie zaskoczyła ta pocztówka! Nie pomyslalabym ze to Ostrołeka!

Gulfmann 7 marca 2010 05:09  

Welcome to my postcards collection,
http://gulfmanncollection.blogspot.com
Please let me know your comments,
Thanks.

Kira 7 marca 2010 10:28  

Czuje wiosnę na tej pocztówce... swoją droga przypomina mi się most w Parczewie, coś podobnego, ale żarówki jeszcze świeca ;)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP