Polska- PZPN

>> poniedziałek, 18 stycznia 2010

Dziś nietypowo na moim blogu. Małe refleksje zahaczające o kartkę którą niedawno dostałem od Rafała. Zaskoczył mnie- a kartkę wysłał mi jako sympatykowi piłki nożnej. Właśnie- sympatykowi dyscypliny sportowej, ale nie tego co za nią stoi- PZPN. Przypomniało mi się też o tej kartce przy okazji wczorajszego meczu Dania-Polska (3:1). Meczu który odbywa się w dalekiej Tajlandii, w pucharze który nic nie znaczy, z drużynami które podobnie jak Polacy pojechali sobie na wycieczkę za duże pieniądze. Mógłbym tutaj snuć wielkie wywody na temat kartki- czyli PZPN, jego działalności, afer, korupcji, matactw itp. Ale wymownym niech będzie sposób prezentacji kartki- dokładnie w ten sposób ją wyciągnąłem ze skrzynki. Pierwsze skojarzenie to samobój dla PZPNu. Tylko jeden?



3 komentarze:

Ostra Papryczka 18 stycznia 2010 13:34  

Dla mnie to ona świąteczna jest :p.

Cleo-inspire 18 stycznia 2010 21:37  

Widzac ją w miniaturce pomyslałam - odwrócona choinka. Teraz widze,że to jakis zarys, ale ja bardzo lubie nietypowe pocztówki, to sprawia,ze czesto staja sie unikatowe.

justys1358 19 stycznia 2010 12:35  

choinka odwrócona na pierwszy rzut oka, ale fajna:)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP