Czechy- Pec pod Sněžkou

>> piątek, 15 stycznia 2010

Pocztówka z mojego pudełka z archiwalnymi kartkami. Kartkę otrzymałem od Asi, która w Czechach spędzała Wielkanoc i jednocześnie korzystała z białego szaleństwa. Pec jest jednym z najbardziej znanych karkonoskich kurortów. Jego świetna lokalizacja i infrastruktura turystyczna stawia go w ścisłej czołówce pod względem atrakcyjności. Położony jest średnio na wysokości 750 m n.p.m. w dolinie rzek: Úpa, Zelený potok oraz Luční potok. Obszar miasta znajduje się na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego. Kartka bardzo mi się podoba, chociaż za sportami zimowymi nie przepadam, a góry zdecydowanie wolę jesienną porą.


7 komentarze:

Agnieszka 15 stycznia 2010 08:06  

ale malowniczy stok:)
nic tylko brać narty pod pachę i do Pec;)

Cleo-inspire 15 stycznia 2010 10:15  

Krajobrazik miodzio! Choc aktualnie sniegu mam juz dosc na ten rok, to trzeba przyzanc,że sniezne krajobrazy zawsze są miłe dla oka.

Orlica 15 stycznia 2010 21:03  

Ach, Karkonosze... Kocham te góry :)

Karolina 15 stycznia 2010 22:04  

Ale malowniczo ! W Karkonoszach nigdy nie byłam ale Bieszczady i Świętokrzyskie to mój drugi dom :)

Klaudyna Maciąg 16 stycznia 2010 13:08  

Byłam, widziałam :)

Ach, pojeździłabym na nartach!

Pasażerka 16 stycznia 2010 13:22  

góry zawsze wyglądają pięknie, ale góry zimą zawsze zapierają dech w piersiach... a do tego Czechy - zazdroszczę! :)

Ostra Papryczka 17 stycznia 2010 14:47  

Też bym pojeździła, co prawda wczoraj byłam na stoku ale mi zawsze mało ;d.

A tam tak pięknie musi być...

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP