Włochy- Dolomity

>> poniedziałek, 7 grudnia 2009

Niemcy potrafią czasami doszczętnie rozbroić człowieka (bez skojarzeń). Mam problem ze sklasyfikowaniem owej kartki. Bowiem przyszła z Dortmundu, a na widokówce są włoskie Dolomity. Jak to nadawca określił: "w moim mieście nie ma nic interesującego, sprawdź sobie na..." i odsyła na stronę internetową miasta. Szkoda, że tak sądzi, bo wydaje mi się, że nawet najzwyklejsza mała wioska może mieć wiele do zaoferowania. A tym bardziej duży Dortmund. Trudno. Tak w moich zbiorach mam Dolomity ze szczytami: Rocca dei Baranci (2966 m.n.p.m.),  Torre di Toblin (2617 m.n.p.m.) i Laston di Scaperi (2957 m.n.p.m.).



6 komentarze:

Cleo-inspire 7 grudnia 2009 12:36  

Jest naprawde piekna, sliczny widoczek :)

Orlica 7 grudnia 2009 13:22  

Podpisuję się pod wypowiedzią Cleo ;)

Klaudyna Maciąg 8 grudnia 2009 00:11  

Haha nadawca pomysłowy, nie ma co!

A kartka bardzo ładna :)

Ostra Papryczka 8 grudnia 2009 19:52  

Piękna.

A co do wysłania jej. Ja kartki z wakacji zagranicznych powysyłam jak już wróciłam do Polski, kasy na znaczki zabrakło, realia obozów ;. Ale chyba nikt się nie zorientował ;D

karlotta 14 grudnia 2009 01:18  

kartka bardzo ładna. Ja też kiedyś kartki wysłałam dopiero jak wróciłam z zagranicznych wakacji do domu - jakoś tak zbyt dużo się działo i zabrakło czasu :DD

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP