Warszawa

>> środa, 18 listopada 2009

Z dnia 17 sierpnia 2009

Po raz pierwszy zdarzyło się, że otrzymałem kartkę z Warszawy. Mam na myśli oczywiście postcrossing. Przyznam się szczerze, że miasto nie budzi we mnie pozytywnych emocji. Znam je głównie jako miasto na trasie podróży zachód-wschód. I na myśl o Warszawie pierwsze skojarzenia to brak obwodnicy, ciągłe korki na ulicach a ostanie lata to jeden wielki plac budowy. Ba! Nawet kilka dni temu miałem okazję być w tym mieście. Na szczęście nie musiałem wjeżdżać do centrum, a to tylko dlatego, że koncert Madonny odbywał się na Bemowie. Nie mniej jednak ponowienie Warszawa przywitała mnie tłokiem na ulicach (tym razem jednak nie z winy samych warszawiaków) oraz remontami i placami budowy (domyślam się, że to będzie kolejna nitka metra). Jednak z tego wszystkiego powstają całkiem okazałe budynki, małe drapacze chmur czy ciekawe wzory współczesnej architektury- ze szkła i stali. No i przyznam się, że wygląda to dość imponująco. A przynajmniej tak jest na widokówce którą otrzymałem. I gdyby nie Pałac Kultury to wcale bym nie pomyślał, że są to widoki z Warszawy. Bardzo się zmieniła na przestrzeni ostatnich lat. Nie mniej jednak ja wciąż czekam na jakieś większe usprawnienia w ruchu tranzytowym. A kartka którą otrzymałem nawet nawet mi się podoba.


0 komentarze:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP