Czechy- Praga

>> środa, 18 listopada 2009

Z dnia 30 października 2009
Ta kartka spawiła mi ogromną radość. Nie dość, że Praga jest bardzo pięknym miastem to jeszcze kartka którą otrzymałem jest związana z tematyką jaka mnie bardzo fascynuje. Chociaż w Pradze byłem kilkakrotnie to zawsze było to na szybko, na chwilę, w ramach przesiadek i nigdy nie miałem okazji zobaczyć praskiego metra.

Jest to młode metro bo liczące zaledwie 35 lat, a już dorobiło się trzech lini, 57 stacji na odcinkach 59 kilometrów oraz przewozi rocznie aż 530 milionów pasażerów. W 2015 roku ma zostać oddana kolejna linia metra jak również jest w planach jeszcze jedna- 5 linia okrężna. Tylko pozazdrościć w jakim tempie rozwija się.

Na kartce schemat metra oraz lini tramwajowych w Pradze.

0 komentarze:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP