Polska- Gdańsk

>> czwartek, 10 maja 2012

Kartkę otrzymałem prywatnie od anusiagd. Zawsze wydawało mi się że przed Gdańsk płynie tylko Wisła. No i pewnie oberwie mi się zaraz od mieszkańców tego miasta. Ale proszę się nie dziwić, nigdy w Trójmieście nie byłem, więc nie mam zielonego pojęcia. A tutaj na kartce rzeka w Gdańsku która nie jest Wisłą, tyko Mołtawą. To od średniowiecza tutaj właśnie istniał port morski.
Najbardziej znany i uczęszczany odcinek Motławy prowadzi oczywiście od Martwej Wisły do położonej na Starym Mieście Mariny Gdańsk. Można powiedzieć, że Motława przepływa przez samo serce gdańskiej Starówki, a dzięki kilku odgałęzieniom, możliwe jest zobaczenie zabytków i ciekawych miejsc z innej perspektywy - od strony wody.

2 komentarze:

Romanek 10 maja 2012 18:59  

Niesamowita jest atmosfera w czasie spaceru wzdłuż Motławy w tym miejscu! :)

Pasażerka 10 maja 2012 22:42  

wiedz, że jestem oburzona Twą niewiedzą, ti ti ti! :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP