Polska- Kraków

>> piątek, 5 sierpnia 2011

Kartka otrzymana ze zlotu postcrosserów, który odbył się 16-17 lipca 2011 w Krakowie. Na kartce Zamek Królewski- rezydencja królewska mieszcząca się na Wzgórzu Wawelskim. A także na tym samym wzgórzu Bazylika Archikatedralna św. Stanisława i św. Wacława- miejsce koronacji królów Polski oraz spoczywania ich szczątków. Pochowani tu są św. Stanisław ze Szczepanowa i inni biskupi krakowscy aż po czasy współczesne, prawie wszyscy królowie od Władysława I Łokietka do Stanisława Leszczyńskiego (łącznie 17 królów) i członkowie rodzin królewskich oraz wielcy wodzowie i wieszcze narodowi, a także prezydent Lech Kaczyński wraz z małżonką Marią Kaczyńską.
Poniżej także podpisy postcrosserów uczestniczących w zlocie.

5 komentarze:

Karo 5 sierpnia 2011 11:12  

Nawet się tam znalazłam! :D

Laura 5 sierpnia 2011 16:40  

Przepiękna ta kartka! Nie widziałam jeszcze takiej z Krakowa!

Pasażerka 6 sierpnia 2011 11:24  

jak mi jest strasznie szkoda, że wszystkie moje z waszymi podpisami zaginęły gdzieś na mojej poczcie :(

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP