Holandia- Gouda

>> sobota, 19 marca 2011

Kartka przywędrowała do mnie z miejscowości Gouda. Ktoś włożył ogromny trud aby ją wykonać. Poszczególne elementy wraz z herbem miasta są naniesione na jego plan. Osobiście jednak nie przepadam za tego typu kartkami, nie pokazuje ona bowiem w pełni uroku miasta. Poza niewyraźnym zdjęciem ratusza i jeszcze jakiegoś obiektu nie ma nic poza tym. A na pewno miasto ma sobą wiele więcej do zaoferowania.

Miasto Gouda słynie z wyrobu sera o tej samej nazwie. Sam ser jednak nie jest w zasadzie produkowany w Goudzie ale w okolicznych gospodarstwach i fabrykach. Pełnotłusty ser z Goudy zawdzięcza swą sławę temu, że urząd miejski od zawsze dbał o kontrolę jakości oferowanych serów.

3 komentarze:

Pytia 19 marca 2011 08:19  

Trochę przekombinowana ;)
Mi by wystarczył ten plan z tła :)

Adam 19 marca 2011 13:50  

A ja i tak wolę Edamski :D


A Pytia ma rację, tło świetne :)

Justyna 20 marca 2011 07:07  

moja pierwsza kartka, która oficjalnie z PC do mnie przywędrowała była właśnie z Goudy :) a przedstawia... targ serowy :P

a co do Twojej pocztówki, to dokładnie, wystarczyłoby samo tło.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP