Polska- Wrocław

>> czwartek, 3 lutego 2011

Kolejna kartka od Silesiaus wydana w ramach 150 lecia kolei na Śląsku. Kartka przedstawia dworzec główny w Wrocławiu (Breslau). Dworzec Wrocław Główny został wybudowany w latach 1855-57 według projektu Wilhelma Grapowa w stylu angielskiego gotyku Tudorów. W owym czasie był jednym z największych obiektów dworcowych w Europie. W latach 1899 – 1904 przebudowany ze względu na zwiększający się ruch kolejowy i rozwój miasta. Obecnie trwa modernizacja dworca Wrocław Główny, która zakończy się przed Euro 2012.


2 komentarze:

Pasażerka 3 lutego 2011 15:15  

mnie się dworzec we Wrocławiu kojarzy tylko z tym, że o 5 rano szukałam tam z koleżanką łazienki po całonocnej podróży pierwszą klasą z człowiekiem, który chrapał tak głośno jakby miał jakiś wzmacniacz podłączony :D

Pytia 4 lutego 2011 10:54  

Bardzo mi się ta pocztówka podoba.
A z samym dworcem miałam doczynienia swojego czasu bardzo często gdy mieszkałam we Wrocławiu :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP