Anglia- Londyn

>> czwartek, 27 stycznia 2011

Kartka otrzymana prywatnie od Madzi. Na kartce słynne Piccadilly Circus. To plac i skrzyżowanie głównych ulic w samym sercu teatralnej i rozrywkowej dzielnicy West End w Londynie, niedaleko Soho. Miejsce rozpoznawalne na całym świecie głównie dzięki reklamom świetlnym takich firm jak np. SANYO, McDonald's czy Coca-Cola, umieszczonym na jednym z rogów placu.
Tak naprawdę sama otoczka placu wywołuje większe wrażenie na pocztówkach i zdjęciach niż na żywo. A wszystko przez ogromny ruch panujący w tym miejscu. I pieszy, ponieważ turyści przychodzą w to miejsce oraz jest to punkt spotkań londyńskiej młodzieży, a także ruch kołowy co widać na pocztówce. Pięknie wyeksponowane tradycyjne czerwone autobusy.


6 komentarze:

Capricious 27 stycznia 2011 09:23  

jaka ładna, kolorowa kartka :)

Pytia 27 stycznia 2011 10:27  

Londyn to wpsniałe miasto :) Niedługo znowu tam będę :)

evelayn 27 stycznia 2011 11:52  

A ja mam nadzieję, że już niedługo w końcu zobaczę Londyn na żywo :) Jeszcze nigdy tam nie byłam...

Anonimowy 27 stycznia 2011 15:01  

Ja też nie byłam, a mama z siostrą jadą już drugi raz i są zachwycone... Czy raczej 'lecą' ;)

Myślę,że z tymi placami tak już jest, Plac Kataloński w Barcelonie też ładniej wygląda na pocztówkach i na filmach niż na żywo ;) Generalnie tłok psuje takie miejsca, no chyba, że jest wcześnie rano i zwiedzamy takie 'ciche' miasto ;)

Pasażerka 27 stycznia 2011 15:03  

zdecydowanie to nie miejsce dla mnie, mam uczulenie na większe ilości ludzi w swoim pobliżu :D

gnom 27 stycznia 2011 23:19  

Ja też zaczynam marzyć (do tej pory tylko chciałam;) ) o pobyciu trochę w Londynie. Ale takim pobyciu bez zwiedzania, a raczej na szwendaniu się tu i ówdzie.
Ale pocztówka mi się nie podoba, chaotyczna okrutnie. Nie wiem, na czym oko zawiesić, a pod krajobraz tego podciągnąć nie mogę:P

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP