Polska- Lubiąż

>> poniedziałek, 13 grudnia 2010

Otrzymałem prywatnie niecodzienną i bardzo oryginalną kartkę od Martiny. Pocztówka pochodzi ze Slot Art Festiwal, który w tym roku odbył się w dniach 6-10 lipca. A już od 2001 roku zawsze gości w miejscowości Lubiąż koło Wrocławia. Jest to największy  festiwal kultury alternatywnej w Polsce, którego program obejmuje wiele koncertów rozgrywających się na kilku scenach, dziesiątki warsztatów z różnych dziedzin sztuki, wykłady, wystawy, projekcje filmowe, przedstawienia teatralne oraz happeningi.
Jak się domyślam, na kartce sztuka nowoczesna. Ekspozycja, czy może nazywa się to instalacją. Nie wiem co oznacza, jakie jest przesłanie, ale w sztuce nowoczesnej chyba o to chodzi, prawda? Każdy interpretuje na swój sposób. Więc każdemu pozostawię wolną rękę w decydowaniu o tym co artysta chciał nam przekazać. Ja wiem jedno. Gdyby sztuka nowoczesna polegała tylko na takich ekspozycjach z pewnością byłbym jej fanem.


5 komentarze:

aniapa 13 grudnia 2010 10:31  

Hm, Ja tu widzę symbolikę podróży, jako rozpoczęcia nowego etapu ;) Aż przypomina się; "Wsiąść do pociągu bylejakiego..."

Pasażerka 13 grudnia 2010 13:28  

taki fragment prawdziwych torów to z chęcią bym u siebie w pokoju gdzieś zainstalowała :D

Romanek 13 grudnia 2010 20:20  

dołożyłbym semafor i czapkę konduktora i ... proszę wsiadać, drzwi zamykać :)

Martina 14 grudnia 2010 05:24  

ja tak samo jak Pasażerka, jak zobaczyłam to-to na żywo, to zaczęłam się zastanawiać, jak zrobić takie w domu :D

Karo 14 grudnia 2010 08:51  

O widzisz, widzisz, bajer normalnie :)

A Zbyszku, ja preferuję żyrafy. Naprawdę. Żyrafcie. Żyrafiątka. A Ci mi z małpami i waleniami wyskakują.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP