Luksemburg- Clervaux

>> piątek, 22 października 2010

Kartka otrzymana prywatnie od mevo. Jest to pierwsza kartka z Luksemburga. Clervaux to miasto i gmina w północnym Luksemburgu, z liczbą mieszkańców przekraczającą niewiele ponad tysiąc osób. Sama kartka zaś pochodzi z muzeum zabawek. Znajdziemy tutaj zabawki metalowe, modele kolei, lalki i domki dla lalek, konie na biegunach, różne figurki i wiele innych zabawek niespodzianek z przeszłości.
Na pocztówce zapewne zabawka z makiety kolejowej z muzeum- lokomotywa Express Engine A.781


4 komentarze:

Karo 22 października 2010 10:20  

Wiesz co? Zaraz sobie chyba przypomnę wszystkie wierszyki, hasełka, bajeczki o pociągach :D

Beata 22 października 2010 16:54  

Właśnie! Petitku masz kolejkę w domu? Mój mąż kupił kiedyś dziecku Roco i co jakiś czas dokupował wagoniki. Dziecku...he he ;D

Anonimowy 22 października 2010 23:10  

Taaa... mężczyźni i ich fascynacja ciuchciami ;D Mój prawie mąż też ma ciuchcię z wagonikami i nawet chciał robić makietę kolejową. Na szczęście przeszedł mu ten pomysł bo to dość droga zabawa jest.

Petitek79 23 października 2010 08:13  

betkap. Nie , nie mam kolejki w domu. Kiedyś miałem wypasioną elektryczną, ale to było dawno dawno. Teraz kolejkami bawi się moja córeczka- ma drewnianą, samą lokomotywę grającą oraz taką na torach z wagonikami i peronami :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP