Polska- Bieszczady

>> niedziela, 12 września 2010

Kartkę otrzymałem prywatnie od Beaty. O tyle interesująca dla mnie, że prócz pięknych i urzekających widoków z Bieszczad jest też Kolejka Bieszczadzka. Dotychczasowe dwie kartki z tą kolejką były z parowozem typu "Las": TUTAJ i TUTAJ Tymczasem teraz mam ujęcie z lokomotywą spalinową, które są tańsze w eksploatacji. W roku 1996 dzięki inicjatywie ludzi emocjonalnie związanych z bieszczadzką ciuchcią  powołano do życia Fundację Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej, która stawia sobie za cel utrzymanie w ruchu kolejki jako dobra kulturowego, oraz zapewnienie jej dalszej eksploatacji poprzez finansowanie niezbędnych remontów i modernizacji.


2 komentarze:

Pasażerka 12 września 2010 19:15  

taką kolejkę to ja widziałam, ale za to wagoniki zwykle są zupełnie inne :)

Mad 13 września 2010 11:40  

Pokazujesz ostatnio same pocztówki z miejsc, które uwielbiam i za którymi tęsknię... Bieszczady, Praga, Pieniny... eh pojechałoby się jeszcze raz :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP