Argentyna- Patagonia

>> środa, 4 sierpnia 2010

Otrzymałem swoją pierwszą kartkę z Argentyny w prywatnej wymianie z Nanci. Patagonia to kraina geograficzna w południowej części Ameryki Południowej, położona na terenie Argentyny i Chile. Znajduje się między Oceanami: Atlantyckim a Spokojnym. Region jest niezmiernie popularny wśród turystów- na zachodzie wybrzeże posiada liczne fiordy i wyspy oraz bezpośrednio nad Patagonią wznoszą się Andy.
Na kartce prócz wybrzeża, jakby dobrze się przyjrzeć mamy również najbardziej znanych mieszkańców Patagonii. To tutaj występują najliczniejsze populacje lwów morskich należących do rodziny fokowatych.


7 komentarze:

Anonimowy 4 sierpnia 2010 08:16  

też dorobiłam się swojej Patagonii w tamtym miesiącu :)

Capricious 4 sierpnia 2010 09:12  

cudowna kartka! inna sprawa, że mnie kręcą wszystkie z Ameryki Południowej :D

laaraine 4 sierpnia 2010 09:28  

marzy mi się pocztówka z tego kraju. Kiedyś robiłam prezentację o Argentynie i to był chyba czas, kiedy mnie niesamowicie zauroczył ten kraj. A Twoja kartka, Petitku to perełka :)

Anonimowy 4 sierpnia 2010 15:30  

super się prezentuje, ja własnej Argentyny również się jeszcze nie doczekałam ehhh...

Spellbound 4 sierpnia 2010 18:41  

Piasek ... fale ... jeszcze 3 dni :D

Dziabka 21 września 2011 16:56  

Śliczna! Też chciałabym taką :))

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP