Francja- Paryż

>> wtorek, 8 czerwca 2010

Kartka otrzymana od Genka i uważam, że jest to jedna z ładniejszych kartek jakie kiedykolwiek dostałem. Kartka wydaje mi się wyjątkowa, bowiem miejsce dla mnie również wydało się wyjątkowe. Montmartre to historyczny fragment Paryża, położony na wzgórzu o tej samej nazwie, znajdujący się w XVIII dzielnicy miasta. Jak dla mnie to najbardziej malownicze miejsce wśród ogromu atrkacji jakie serwuje Paryż. Fragment ten jest zabudowany starymi kamienicami, ciągnącymi się wzdłuż krętych i ostro wznoszących się, brukowanych uliczek i wąskich przejść ze schodami, o wyraźnie odmiennym charakterze niż reszta miasta. I może to właśnie powoduje, że jest to miejsce magiczne. Na szczycie wzgórza Montmartre zbudowano bazylikę Sacré Coeur.
Zdjęcie nie oddaje pełnego uroku kartki, natomiast sama kartka nie oddaje pełnego uroku tego miejsca. Ale to wyłącznie moje zdanie więc ktoś inny wcale nie musi się zgadzać z moją opinią co do Montmartre.


6 komentarze:

Anonimowy 8 czerwca 2010 06:25  

kartka zjawiskowa, jak większość paryskich:)
mi się bardzo podoba. :-)

laaraine 8 czerwca 2010 08:36  

nie spotkałam się jeszcze z brzydką kartką z Paryża :) ta Twoja, Petitku jest niesamowita! strasznie podobają mi się kolory :)

Cleo-inspire 8 czerwca 2010 10:47  

Widziałam taką samą pocztówke ale czarno białą. Wyglądała fenomenalnie i tajemniczo.

Pasażerka 8 czerwca 2010 13:40  

jak to mawiają anglojęzyczni: outstanding!

Anonimowy 8 czerwca 2010 14:30  

Fajne ujęcie, lubię takie nieszablonowe :D czarno-biała wersja też musi być świetna :)

Spellbound 8 czerwca 2010 21:29  

Moża się rozmarzyć .....

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP