Czechy- przegląd kraju

>> czwartek, 10 czerwca 2010

Otrzymałem kartkę giganta. Jest to njwiększa kartka jaką obecnie dostałem. Przywędrowała do mnie z Czech i potwierdza to, że nasz południowy sąsiad ma sobą naprawdę wiele do zaoferowania. Kraj przepiękny i bardzo zróżnicowany. A to że jedynie nie ma tam morza, to wcale nie ujmuje mu walorów turystycznych. Oto Czechy mało znane, ale jakże piękne. Oto Czechy w pigułce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie:

Od lewej w górnym rzędzie:
1. České Budějovice (najwięsze zdjęcie)
2. Český Krumlov
3. Hluboká nad Vltavou

Od lewej w środkowym rzędzie:
4. Prachatice
5. Třeboň
6. Písek

Pod największym zdjęciem:
7. Veselí nad Lužnicí
8. Lipno- Jestřabí (nad jeziorem)
9. Vimperk

Dolny rząd od lewej:
10. Tábor
11. Jindřichův Hradec
12. Strakonice

5 komentarze:

Pasażerka 10 czerwca 2010 09:58  

i pomyśleć, że kartka nie zawiera masy innych, równie wartych zobaczenia, miejsc w Czechach :)

a jakie ma wymiary, że jest największa?

Unknown 10 czerwca 2010 21:45  

Hehehe, faktycznie Czechy w pigułce :)

Unknown 10 czerwca 2010 21:50  

Moje największe kartki miały:
23x20 z Kijowa (była już na blogu)
30x15 ze Sztokholmu - kilometrówka-gigant :)

Cleo-inspire 11 czerwca 2010 00:23  

Szkoda ,ze multiview...wielka szkoda

Petitek79 11 czerwca 2010 08:11  

Nie mierzyłem jej, ale zakrywa całe dno w moim koszyku :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP