Austria

>> niedziela, 6 czerwca 2010

Otrzymałem bardzo ciekawą kartkę od Genka. Przedstawia ona małą wycieczkę po torach austriackiej ziemi. Kartka jak się domyślam jest wydana przez miłośników kolei w Austrii i odnosi do strony internetowej, gdzie na ten temat jest całkiem pokaźny zbiór informacji. Na kartce jest m.in zdjęcie z muzeum parowozów oraz muzeum tramwajów w Graz. Jest także widok na pięknie biegnącą wiaduktem linię wąskotorową jak również makietę kolejową również do zobaczenia (nie tylko tą) w muzeum w Graz. Myślę, że sama kartka może odesłać zainteresowanych tematyką kolei do naprawdę wielkiej skarbnicy ciekawostek jaką jest stowarzyszenie miłośników austriackich kolei.


4 komentarze:

Cleo-inspire 6 czerwca 2010 14:25  

Domniemam,że znakomity kąsek dla takich fanów jak Ty ;)

Anonimowy 6 czerwca 2010 21:19  

U mnie też powinni jakieś muzeum zrobić, tyle torów tu mamy ;)

Spellbound 6 czerwca 2010 22:07  

Ja mam aż jedną kartkę z Austrii i to z tagów ... czekam i czekam na offa

Pasażerka 7 czerwca 2010 10:17  

do Graz chciałam się wybrać już od jakiegoś czasu do mojej przyjaciółki, ale że jest tam muzeum tramwajów to nic mi nie wspominała.

a kolorystyka kartki przywodzi mi na myśl raczej Węgry i ich flagę :D

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP