Polska- Lublin

>> poniedziałek, 24 maja 2010

Kartka otrzymana w ramach prywatnej wymiany z Kate8722. Lublin to największe polskie miasto po wschodniej stronie Wisły. Miasto położone jest na niezwykle malowniczym terenie północnego skraju Wyżyny Lubelskiej, nad rzeką Bystrzycą. Z uwagi na historycznie bogaty rodowód miasta, którego początki sięgają VI wieku, w Lublinie znajduje się szereg zabytków. Jest też kandydatem i jednocześnie rywalem mojego Poznania do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. Na kartce przepiękna panorama miasta ukazana z Wieży Trynitarskiej (wieża-dzwonnica, która jest najwyższym zabytkowym punktem wysokościowym Lublina).


4 komentarze:

Pasażerka 24 maja 2010 18:28  

na Twoim skanie ta kartka wygląda ładniej niż te, które ja mam do wysyłania :D

Anonimowy 24 maja 2010 20:34  

Faktycznie jakiś ulepszający skaner ;D

Cleo-inspire 25 maja 2010 00:25  

No proszę, mam identyczną ;)

Petitek79 25 maja 2010 07:33  

Już taki mam aparat:) Na pewno ciemne ramki wokół kartek wizualnie je ulepszają. Chociaż moim zdaniem w oryginale wygląda dużo korzystniej.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP