Francja- Kod Leonarda da Vinci

>> czwartek, 27 maja 2010

Kartkę otrzymałem od Genka. W sumie można nazwać międzynarodową kartką, ponieważ otrzymana od Polaka, ale wysłana z Danii. Ponadto na kartce znajduje się plakat z filmu "Kod Leonarda da Vinci" którego akcja w dużej mierze rozgrywa się na Wyspach Brytyjskich. Natomiast sam obraz pochodzi z muzeum Luwr w Paryżu, chociaż sam mistrz da Vinci był Włochem. Byłem w Paryżu, to jednak wnętrza Luwru nie zwiedziłem, gdyż wydało się to mocno czasochłonne. A tak naprawdę większość turystów idzie tam zobaczyć  głównie tylko ten jeden obraz. A mimo wszystko Mona Lisę (a przynajmniej jej najbardziej tajemniczą część) mam u siebie w domu- na kartce.


2 komentarze:

Pasażerka 27 maja 2010 11:26  

chyba jednak tej najbardziej tajemniczej części Mona Lisy nie masz, bo zwiało jej uśmiech :D

Cleo-inspire 27 maja 2010 12:28  

Właśnie czytam książkę "Kod Leonarda Da Vinci". Sam obraz w rzeczywistości nie robi żadnego wrażenia, przynajmniej na mnie nie zrobił, raz ,ze jest mały niż możnaby przypuszczać, dwa ,że na plakatach wygląda lepiej niż na żywo. No ale coż, ja się po prostu nie znam na sztuce...hihi

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP