Portugalia- Lizbona

>> niedziela, 4 kwietnia 2010

Kartka z prywatnej wymiany od Oliveira. Już kiedyś otrzymałem kartkę z czerwonym tramwajem, a tym razem mam z żółtym. O tyle ważny pojazd, że jest to tramwaj linii 28, więc najpopularniejszej w mieście wśród turystów. Obowiązkiem każdego turysty przyjeżdżającego do Lizbony jest przejażdżka właśnie tym staroświeckim tramwajem o numerze 28. Linia ta przebiega po niebywale stromych i wąskich uliczkach – w niektórych miejscach wagonik jest kilka centymetrów od budynków. Tramwaje obsługujące te linię mają pootwierane okna, specjalnie dla turystów, aby mogli doświadczyć na własnej skórze, jak wąskie są uliczki w centrum tego miasta. Dwudziestką ósemką dojechać można od podnóża zamku, przez Baixa, do Bairro Alto.

Bardzo się cieszę na tę kartkę. Szkoda tylko, że w czasie drogi ktoś nadgryzł kawałek w lewym górnym rogu. Ja jednak mam nadzieję, że to za sprawą trudów podróży wpadła właśnie pod opisywany tramwaj. 


4 komentarze:

Cleo-inspire 5 kwietnia 2010 00:08  

ładnie się wyróznia na tle tych szarości :)

Anonimowy 5 kwietnia 2010 07:22  

no no, widzę, że kolekcja się powiększa!

Anonimowy 5 kwietnia 2010 19:29  

taki wiosenny ;)

Magda 22 maja 2010 13:40  

Nawet nie zauwazylam tego brakującego rogu:)
Fajne ujęcie.
Chciałam jeszcze cos zaproponowac: mam ladna pocztowke z Portugalii która pewnie by Cię zainteresowała i mogę się nią wymienić. Wrzucę wieczorem na bloga takze zapraszam.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP