Francja- Paryż

>> piątek, 23 kwietnia 2010

Kolejna kartka otrzymana prywatnie z Paryża. Tym razem Maria zaprasza na nocny spacer po głównych atrakcjach stolicy Francji. Kartka wyjątkowa, bowiem przypomina mi o mojej wizycie w tym mieście. Patrząc na poszczególne zdjęcia doskonale sobie przypominam jak chłonąłem miasto, wszystko to co ma do zaoferowania. A naprawdę nie sposób tego wyliczyć, gdyż Paryż nie można całkowicie poznać w kilka dni. Każde ze zdjęć tej kartki mogłoby być super oddzielną kartką, o każdym z tych miejsc można się rozpisywać. Gdybym miał wymienić to, które najbardziej mnie urzekło? Oj to chyba niemożliwe...

5 komentarze:

Ostra Papryczka 23 kwietnia 2010 09:42  

Bardzo sympatyczny multiview ;) Szczerze mówiąc nie wiem który widoczek jest najładniejszy.

Anonimowy 23 kwietnia 2010 10:32  

Zazdroszczę obejrzenia tego wszystkiego na własne oczy...

Cleo-inspire 23 kwietnia 2010 12:14  

Szkoda ,że to multiview ale mam tak niebywały sentyment do Paryża ,ze owszem uwielbiam tą kartkę...haha

Spellbound 23 kwietnia 2010 23:21  

Napis mi przypomina wyświetlacze z autobusów miejskich :D

Anonimowy 26 kwietnia 2010 14:09  

b. ładne multiview:)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP