Rosja- Saratov

>> środa, 17 marca 2010

Saratov jest głównym miastem południowej Rosji. Miasto liczące blisko 900 tys. mieszkańców położone jest nad rzeką Wołgą . Miasto bogate w złoża naturalne oraz zasoby przemysłowe. Region jest również jednym z ważniejszych i największych ośrodków kulturalnych i naukowych w Rosji: znajduje się tam 6 instytutów z Rosyjskiej Akademii Nauk, 21 instytutów naukowo-badawczych, jak również uniwersytety i wielu laboratoriów naukowych i technologicznych. Opisy jakie znajduję o mieście brzmią naprawdę imponująco. Na kartce jednak mam góry o których niestety nie wiem nic. Wyglądem nieco przypominają Wulingyuan w Chinach, jednak na pewno to nie ten region.

6 komentarze:

Unknown 17 marca 2010 08:02  

Saratov - kiedyś u mojej babci była lodówka co się tak nazywała :)

Gulfmann 17 marca 2010 12:58  

Welcome to my postcards collections,
http://gulfmannpostcards.blogspot.com
Please let me know your comments,
also welcome for exchange.

Anonimowy 17 marca 2010 19:22  

ale ładna:)

Anonimowy 17 marca 2010 19:23  

a faktycznie była taka lodówka! :))

Cleo-inspire 17 marca 2010 23:41  

Oj...a już chciałam zapytać czy to aby na pewno Rosja, bo jakoś mi tak niewygląda na rosyjskie terytorium.

Pasażerka 18 marca 2010 22:51  

niby wiem, że Rosja jest długa i szeroka, zajmuje połowę kontynentu, ale pierwsze co mi przyszło do głowy to "i takie góry mają w Rosji?"

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP