Japonia- Kanagawa

>> wtorek, 12 stycznia 2010

Kanagawa to prefektura znajdująca się w na południu regionu Kantō w Japonii. Jest częścią aglomeracji Tokio. Stamtąd przyszedł do mnie jeszcze niedobitek świąteczny. Trudno mi cokolwiek skomentować. Disney, odblaskowy, świecący z brokatowym napisem Christams Fantasy 2009. Wszystko nadwyraz cukierkowe, a na odwrocie sam róż pali w oczy. Różowa myszka miki, szlaczki, różowe płatki śniegu, jakieś naklejeczki z bajek (m.in. Potwory i spółka) i jeszcze znaczek w serduszka- oczywiście różowe. Kartka zupełnie nietrafiona i będzie mi się tylko źle kojarzyć z Kanagawą.



5 komentarze:

Orlica 12 stycznia 2010 09:40  

Hehe, wiedziałam co tu przeczytam, jak tylko zobaczyłam miniaturkę ;) Szkoda, bo kartka stamtąd mogłaby robić wrażenie...

Unknown 12 stycznia 2010 10:41  

wszyscy Azjaci coś do Ciebie czują, wcześniej chińskie zaproszenie, teraz te różowe serduszka :)

Cleo-inspire 12 stycznia 2010 11:26  

No szkoda, zapewne jakas mała dziewczynka ucieszyłaby sie z tej pocztówki, aczkolwiek nie dorosły mezczyzna.

Karolina 12 stycznia 2010 22:04  

Może ktoś myślał, że wstawisz w ramkę, przecież jest taka słitaśna i dżezi ! :P
Też nie lubię takich

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP