Francja- Comté

>> środa, 2 grudnia 2009

Moja pierwsza kartka otrzymana z Francji- z malutkiej wioski Comté, tuż przy granicy ze Szwajcarią. Dlatego też na kartce jest lokomotywa z Szwajcarii. Jest to model współczesnej lokomotywy należącej do Szwajcarskich Federalnych Kolei i jest teraz używany głównie do przewozów pasażerskich. Lokomotywę można też spotkać na terenie Niemiec lub Francji ciągnącą międzynarodowe składy InterCity. Lokomotywa ma dość modernistyczny wygląd, nie mniej jednak to nie jest metro które mnie bardziej fascynuje.


9 komentarze:

Anonimowy 2 grudnia 2009 11:35  

ale pocztówka wizualnie bardzo ładna. :)
póki co, mam tylko dwie francuskie - jedną z Paryżem i Notre Dame, a druga jakaś ad card.

Orlica 2 grudnia 2009 11:56  

Prawie jak nasze PKP ;)

kreconowlosa 2 grudnia 2009 16:14  

pierwszy raz widzę taki pojazd ;)

Monia. 2 grudnia 2009 16:16  

kartka ciekawa, ale osobiście nie przepadam za środkami transportu na pocztówkach ;-)

Klaudyna Maciąg 2 grudnia 2009 17:41  

A ja lubię środki transportu, choć życzyłabym sobie stare samochody dostawać :)

Ładna kartka. Może nie metro, ale też dobra :)

Cleo-inspire 2 grudnia 2009 22:44  

Powiem tak - nie zrobiła na mnie jakiegos specjalnego wrazenia, aczkolwiek sama historia ma w sobie zawsze cos szczegolnego i sama kartka w sobie winna byc dla odbiorcy bezkompromisowo szczegolna. Domniemam,ze tak własnie jest :)

Petitek79 3 grudnia 2009 07:54  

Kartka dla mnie szczególna jak każda, a wyjątkowość tej polega na tym, że z Francji. A że jest na niej lokomotywa to już inna sprawa. Ale wolę taką kartkę niż np. kotki, pieski czy wazon z kwiatami. Każdy woli coś innego.
W sumie kolej jest ciekawym tematem dla mnie, ale ta nowoczesna, współczesna, ale gdybym to napisał w swoim profilu pewnie dostałbym masę parowozów:)
Hehehe, zawsze jest jakieś ale :)

Cleo-inspire 3 grudnia 2009 11:34  

Mimo wszystko - jak wspomniałam - sprawia radosc - mysle ze ta idea jest pierwszorzedna...a o gustach sie nie dyskutuje (podobno) :)

karlotta 6 grudnia 2009 23:33  

Mi się ta kartka podoba. Lubię wszelkie pojazdy na kartkach.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP