Anglia- Londyn

>> wtorek, 29 grudnia 2009

Pocztówka wylosowana z mojego pudełka z archiwalnymi kartkami. Przysłała mi ją Renata, która tam mieszka do dziś. Przysyłała mi sporo kartek z Londynu i wiem, że sprawiały mi wielką radość. Myślę, że będę miał okazję zamieścić ich więcej, ale zgodnie ze swoim założeniem- wybieram je całkowicie losowo. Ta kartka, to w formie multiview próbuje pokazać wszystko z czego stolica Wielkiej Brytanii słynie. Jest i Westminster Abbey, The Palace of Westminste z Big Ben'em, London Bridge, a także symbole jak czerwony autobus, armia królewska, londyńska taksówka, nawet miejsce dla flagi narodowej się znalazło. W sumie wolałbym każdą rzecz na oddzielnej pocztówce, ale tak jak wspominałem, cieszyłem się (i myślę że i dziś bym się ucieszył) na każdą kartkę z Londynu.



6 komentarze:

Klaudyna Maciąg 29 grudnia 2009 12:15  

Piękna! Nawet napis się jakoś sensownie wpasowuje :)

Cleo-inspire 29 grudnia 2009 12:17  

Generalnie nie przepadam za mixem na kartce, ale ta naprawde wygląda na bardzo zoorganizowaną.
Podoba mi sie - mnie tez by ucieszyła :)

Monia. 29 grudnia 2009 14:29  

mam taką samą ;-) cieszy o tyle, że przecież Londyn to druga stolica Polski :D

Anonimowy 29 grudnia 2009 16:19  

ciekawy multiview:)

Cleo-inspire 30 grudnia 2009 13:45  

Haha...Monia w takim razie Dublin jest trzecią ;)

karlotta 30 grudnia 2009 18:40  

Świetny multiview, wszystko nawet w miarę kolorystycznie dopasowane.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP